Internetowe biuro obsługi klienta

kobieta
Kobieta - zdjęcie znalezione na stronie Pixabay.com

Ciekawym sposobem na rokręcenie dodatkowego biznesu jest założenie biura obsługi klienta. Od znanej firmy, np. telekomunikacyjnej,  pozyskujemy licencję na prowadzenie takiej działalności i rozpoczynamy na szeroką skalę działać na tym obszarze. Biznes tego typu ma na celu pozyskiwanie właścicieli firm. Chodzi o to, aby dzwonić do rozmaitych firm i proponować ludziom usługi telekomunikacyjne.

Przez telefon będziemy oczywiście rozmawiać krótko, najczęściej tylko umówimy się na spotkanie. Gdy osobiście pojedziemy do klienta, to  trzeba będzie wtedy załatwić kluczową sprawę w naszym telekomunikacyjnym biznesie. Chodzi tu mianowicie o podpisanie umowy z klientem. Mamy w taki sposób przedstawić mu usługi telekomunikacyjne, aby wydały mu się atrakcyjne i zechciał z nich skorzystać. Każda umowa, którą podpiszemy, będzie się wiązała z prowizją w naszej firmie. Najlepszy biznes w tej branży to pozyskiwanie klientów na długoterminowe usługi. Więcej też zyskamy, jeśli namówimy klienta na kompleksowe usługi, czyli i na telefon, i na internet.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*